1.12.2023

Geçen Yıllar İçinde Blog

Bazı yazılar var yıllar yıllar olmuş daha evli bile değilmişim, oturmuş içimi dökmüşüm hem de dümdüz. Nasıl bu kadar saf, açık duygularla, yalın anlatmışım diyorum. Harika bir yazı olmamış, her yerinde bin kusur ama samimi. Sonra sileyim ben bunu diyorum ama yorumlara bir bakıyorum biri diyor ki tek satır atlamadan okudum, diğeri diyor ki benzer şeyler ben de yaşadım, öteki diyor ki bir de şu açıdan bakınca... Ya da denmiş ki hislerime tercüman oldun...  Bunların yazılarla yok olup gitmesine kıyamıyorum. Hiç tanımadığım o insanların benim yazılarıma yaptığı o yorumlara kıyamadığım için silemiyorum pek çok yazımı. Bazıları o kadar düzenli geldi ki bir yıl, iki yıl hatta üç yıl...  Diyorsun ki yazar olsan belki seni bu kadar takip etmez. Çok değerli, çok kıymetli bu var oluş... Yaklaşık 12 sene evvelinden kalan o insanlara bakıyorum pek çoğu bir kaç sene sonra blogu bırakmış. O veya bu sebeple gitmişler. Sanki bir dönem blogger olmak popülerdi ve insanlar içlerini döktü ve gittiler. Bazıları çok istisna ama hala buralar ve hala yazıyorlar. Unutmayanlar sadece ziyarete geliyorlar... Bloga başladığım zamanlarda derdim çok düzenim azdı. Hayatım fazlaca inişli çıkışlıydı. Çok yorgun zaman zaman üzgündüm. Yazmak ne iyi gelmişti. Hayatımda dönüm noktalarım hep yazmakla alakalı. En büyük kırgınlıklarım hatta en büyük mutluluklarım mutlaka yazmakla alakalı. Çıkardığım en büyük derslerde yine yazmakla oldu...

Ne diyordum, hayatımda çoğu şeyin başındaydım ve herkes benim gibi sanıyordum. Burada her meslek grubundan insanla dost olduk, ismini cismini çok sonra öğrendikten  sonra yaşça epeyi büyük baya mevkiili abiler ablalarla olduğumu anlayınca bir destur diyesim geldi. Bazen de tam tersi oldu. Hayranlıkla takip ettiğim bazı bloggerlar benden çook küçük yaşta çıkınca şaştım kaldım... Demem o ki epeyi renkli çıktı buralar ve herkes nasıl da birbirine benzer...

.

Öyle işte...


Sizi seviyorum🌺

2 yorum:

  1. Ben de bloggera yıllar sonra dönmeye çalışıyorum. Ancak aklıma ne gelirse taslaklara kaydedip yayına hazır hale getirinceye kadar bekletmekten kendimi alamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Taslaklar daha güvenli alanın olabilir veya dönmekte zorlanıyor olabilirsin hepimizin hikayesi farklı ama dönmek istersen bana da not bırak blogunu okuyup destekleyeceğim. Çünkü eski bir blogger görmek güzel...

    YanıtlaSil